Wednesday, August 28, 2013

6

Jam 10 malam semalam baru balik dari pejabat. Tugasan baru memerlukan ruang yang banyak untuk mengenali lebih baik tentang efisyensi.

Dengan tekun, terpaksa merelakan setiap yang berlaku ini-- berlaku seperti sepatutnya.

Ruang hidup menjadi sedikit sempit. Harap, yang tersayang mampu bersabar.

Kau sayang aku, kan sayang?

Aku harap selalu. Tak sabar jumpa kau. Sudah dua bulan sejak terakhir kali aku ke Johor dan kau hantar aku pulang ke KL. Rasa rindu dah menggebu tanpa perlu ditaburkan tepung naik segera.

Aku benci rindu dan sakitnya namun aku suka pujukanmu kerananya.

Manis tapi pahit.

;(harap) sayang kita tetap teguh dalam hati seperti mana adanya kau setiap waktu di dalam wujud jantungku, begitu juga wujud aku di dalam jantungmu; setiap waktu- selalu.

Masih di pejabat. Siap sedia mahu pulang dan luang lebih banyak waktu dengan kau.

Aku cinta kau.

No comments:

Post a Comment